Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Carmen Sebe
„No time for Downtime“
ATEN Romania
WWW
AMD Radeon HD 7770 GHz Edition
Distribuitor IT
observator solar
MasterCard Europe
SAS WD
JO
Armonia®sanita
Computer Ethics
centru de cercetare si dezvoltare
8 nuclee
Alexander Pogrebnjak
Organizarea Scolilor Doctorale
echipa de management
Alcatel-Lucent Enterprise
Viorel Delinschi
ZyXEL Ethernet ES-105A/ES-108A v2